Wednesday, November 25, 2009

Hilissügisene kohtumine Stockholmiga.

Sõpru ei pea palju olema, piisab paarist väga heast sõbrannast või sõbrast ja siinkohal peaks ära märkima, et õnneks ma kuulun nende inimeste hulka kellel on rõõm omada (kui nii on asjakohane öelda) paari väga head südamesõpra. Mis veelgi rõõmustavam, mul oli võimalus ühega neist eelmine nädal Rootsi kruiisil käia ja seda samahästi kui tasuta:)Nimelt oli Annemaril 2tasuta pääset ja ta otsustas mind kaasa kutsuda ja ega ma loll ole, et sellist võimalust kasutamata oleks jätnud. Nii me siis käisimegi ajavahemikus 18-20 nov. kruiisil ja see oli mõnus vaheldus Eesti hallusele. Ega kliima ei olnudki nii erinev, see ei ole mu point vaid lihtsalt kogeda seda, kui sind ümbritseb niipalju stiilseid inimesi, vot see on elamus!!! Stockholmis olles tundisn end kui hiiglaslikule moeltribüünile sattunu- Tunne oli vabastav. Ma ei tea isegi miks, kas sellepärast et sain mõneks päevaks argielust põgeneda või lihtsalt see, et silm puhkas vaadates linna moekaid outfite. Tõesti ma tundsin ennast kui omade seas, kõikjal inimesed kellele meeldib hästi riietuda ja julgevad tuua värve tänavapilti. Tagantjärgi tahetsen et esinduslikest lookidest jäädvustavaid pilte ei teinud aga kui huvi on siis saab Stockholmi tänavamoega tutvuda webi leheküljel www.stockholmstreetstyle.feber.se Minu streetstyle outfiti võib aga näha ülaloleval pildil (ei midagi ülitrendikat aga siiski mugav ja mitte nii hall:))

No comments:

Post a Comment