Wednesday, December 9, 2009

....

JULIEN MACDONALD! "I've stopped all the nonsense and partying," he pledges. "I'm just working really hard, nonstop. All I've ever wanted is to make women feel glamorous and amazing when they walk into a room." And he is doing perfectly FINE:) 2009 aasta sügiskollektsioon järgib tema joont: Super glamuurne rocki tsikk. See joon on mulle igati meeltmööda, sest tõsi ta on, et ka mulle meeldib välja näha veits rockilik kuid siiski piisavalt glamuurne. Minu igapäeva garderoobi kuuluvad needid ja nahktagi aga olemata pole kleidid ja kontsad. Kui kollektsioonist nüüd rääkida siis eriti põnevad riideesemed on kleidikesed, mis on justkui klaasikildudest kokku monteeritud Killud toovad sära ja ometi jätavad rõivaesemed ohtlikult seksika mulje. Veel on kasutatud kollektsioonis moehuvilistele juba Balmaini disaineri Christophe Decarnin poolt populaareks saanud laiad õlad, mis siiski ei tee Julienist mingit matkijat vaid hea disaineri, sest tema on teemasse sisenenud teise nurga alt ja pakub moeinimestele omapoolset värskust. Disainer on mulle juba varasemast tuttav, kuid kui täna hommikul sattusin Fashion TV-st nägema tema uut 2010 aasata kevadkollektsiooni teadsin, et pean seda meeldivat kollektsiooni ka teistega jagama. Seega on alljärgnevalt välja toodud mõned mu lemmik lookid nii sügis kui järgmise aasta kevadkollektsioonist.

No comments:

Post a Comment