Saturday, December 5, 2009

UGG

Lõpuks olen ka mina nende kurikuulsate saabaste omanik ja selle ostuga ülimalt rahul. Võib tekkida küsimus, miks ma olen selle suhteliselt kuluka ostu üle nii õnnelik, kuid seda ma järgnevalt ka seletan. No ilmselge see, et need bränd UGG on oma hea maine raske töö ja pika ajalooga välja teeninud. Nimelt andsid need unisex jalavarjud sooja Esimese maailmasõja Austraalia pilootidele ja olid igati armastatud juba siis. Ometi pole selge millal siis tootmine täpselt algas kuid 50ndateks oli see töö antud igatahes "Mortels Sheepskin Factory" kätte. Pärast milleeniumi on UGG saabastest saanud armastatud moeesemed ning seda väidetavalt tänu Sarah Jessica Parkerile ja Pamela Andersonile, kes järjepidevalt neid kandma hakkasid. Kes või mis nende jalavarjude aina kasvavas populaarsuses süüdi on, me ei tea kuid minul isiklikult on hea meel pärast mitmeaastast ostu soovi olla nende imesoojade saabaste omanik. See raha mida nende eest nõutakse tundub olevat õigustatud, siiani olen ülimalt rahul ja soovitan teistelegi:)

No comments:

Post a Comment