Friday, April 2, 2010

Anna Jagodzinska in Numéro #112


Ma lihtsalt ei või kui fantastiline kunstiteos ühest fotosessioonist vüõib välja kujuneda. Ehtne näide on fotograaf Greg Kadel, kes pildistas Anna Jagodzinskat ajakirja Numero tarbeks. Fotod on fantaasiarikkad, inspireerivad ja intrigeerivad- kõike seda, mis teeb ühest õigest moefotost selle õige. Eriline vaimustus tekkis mul ilmselt selle fotosessiooni vastu just seetõttu, et leidsin neilt piltidelt märgatava sarnasuse enda viimati valminud fotoga. Seda enam tekkis mul huvi kuidas, ma saaks sama mõjuvõimsaid moefotosid luua. Ilmselt usinalt õppides ja katsetades. Pildide seas on siis ka minu amatöörkatsetust võimalik näha. (viimane pilt)
Tulles korraks oma jutuga tagasi Numero 112 väljaande Anna piltide juurde, pean märkima, et üle pika aja tunnen sellist vaimustust fotograafia vastu.


No comments:

Post a Comment