Tuesday, March 30, 2010

Ring sickness


Ilmselt on enamus  tuttavaid juba teadlikud mu haigusest igasuguste aksessuuaaride vastu. Ma võin korraga kanda süüdimatult kümneid ehteid, ilma et ma arvaks, et liialdan. Eriliseks nõrkuseks on mul viimasel ajal kujunenud hullus sõrmuste vastu. Eile ehteid sorteerides avastasin, et olen neid lausa kümneid endale korjanud. Kas siis hingehinna eest poodidest ostnud või ise midagi kokku meisterdanud. Siiski on sellest sõrmustehunnikust paar isendit puudu näiteksjuba ammusest ajast on mulle silma jäänud YSL oval ring, mille soetamine pole just väga lihtne.

Miks just sõrmused? -Silmapaistvad sõrmused ja õiget tooni küünelakk aitavad muuta tavapärase looki ainulaadseks!

Eile käisin Lienni Stuudios, kus mul avanes võimalus  valmistada üks pilkupüüdev sõrmuekanistus, valmis suur must-valge südamekujuline 15min 110 kraadi juures põletatud kunstsavist sõrmus. Tulemusega jäin rahule ja tõpoolest juba esimesel kandmiskorras jäi see nii mõnelegi silma:)

All on mõningad pildid südamesõrmusest.
-veel on pilt taaskasutusteemast tulnud metalllukust valmistatud klotser ja suur roheline lill, mille soetasin nädal tagasi Stockholmist Oasise poest.
striped Heart ring
made by me.



metallluku klotser
minu


              



from Oasis.


YSL arty oval ring-must have.

No comments:

Post a Comment