Wednesday, March 3, 2010

BohoRock by Cavalli way.

"I've always created dresses for the most beautiful women and for men who need the beauty of women to complete themselves." Roberto Cavalli Häbi lugu küll, kuid üle pika aja leian aega teha ühe väikese postituse. Miks ma pole seda varem teinud? Well...ühest neist viimastest sissekannetest võib mõnevõrra aimu saada...Nagu iga inimene, nii ka mina pean aeg-ajalt rohkem vaeva nägema selle nimel, et mõistust ja hinge tasakaalus hoida. Selleks aga et need oleks omavahel harmoonias, tuleb leida rahulolu...Selle otsimisega ma olengi tegelenud. Lisaks sellele muidugi ka töö ja kool, viimases on mul õppeperioodi viimane nädal käimas ja seega on näpud nobedad, kui mitte postituste tõttu, siis vähemalt kaunite rõivaste loomise pärast;) Kui kõik läheb plaanipäraselt, ning tulemus on ootuspärane, on võimalik raske töö vilja ka minu blogis peatselt võimalik näha. Sissejuhatus on tehtud, nüüd aga asja juurde. Kuna ajapuuduse tõttu, olen mõnda aega välismaailmast väljalõigatud olnud, siis otsustasin täna, et teen väikese catch upi ja viin end uuemate moesündmustega kurssi. Palju on toimunud...moenädalad on seljataga ja uued kollektsioonid paljastatud. Meediale rohkem silma jäänud kollektsioonid jõudsin osaliselt ka läbi vaadata ja lemmikuma enda jaoks avastada. Pean tunnistama, et Roberto Cavalli 2010 aasta sügiskollektsioon oli minu jaoks üllatavalt meelepärane. Mitte, et ma ei peaks teda heaks disaineriks, vastupidi, kuid võib-olla pole tema looming olnud just see kõige rohkem minu stiili. Seekord aga WOW...tõesti hea kollektsioon (definitsioon- HEA KOLLEKTSIOON- vähemalt 90% rõivaist olen valmis kandma) Seda, miks ta kuidagi nii südamelähedane tundus, saate mõistma kui tutvute alljärgnevate piltidega. Komplektid on iseseisvad kuid harmoonias üldise emotsiooniga. kangad ja lõiked on vapustavad, konstruktsioonid piisavalt keerulised kuid meeldivalt kerged. Roberto käekirja võib näha lendlevatel kangastel ning kleidikesed jälgivad tema romantilist ning veits boheemiaslikku stiili. Samas on kollektsioon piisavalt julge ning pisutki rockilik. (viimaste hooaegade hittjoont jätkav) Väheseks jääb sõnadest ning sõnavara on puudulik, et väljendada seda, mida see kollektsioon minu arust esindab kuid kokkuvõttes Meeldib meeldib ja tõesti Meeldib! ENJOY!!!!!:) Lemmik!!!--->

No comments:

Post a Comment