Wednesday, March 10, 2010

On Fire


TODAY'S FEELING-

when there is nothing else to burn you have to set yourself on fire!

Ma usun, et enamus meist naudib leeke, kas küünla, lõkke v millegi muu...ja kindlasti on suur osa meist tundnud rõõmu tule vastutamise eest.. Mina igatahes olen. Kui ma veel väikene tüdruk olin ja maal vanemate juures elasin, siis iga aasta 2 korda tuli periood, kus pidi majaümbrust riisuma. Nagu igaaastast kartulivõtmist, nii ka riisumist ma ootasin hirmuga. St. mul polnud sellest pääsu ning teadsin, et töö tuleb ära teha...Kuid nagu me ikka kipume otsima igas halvas ka head, siis selles töös leidus ka mknu jaoks rõõmu valmistav tegevus, nimelt lõkke süütamine ning tule valvamine. Leekides on midagi müstilist, nad peegeldavad inimese hinge, annavad soojust ja rahustavad vaimselt, kuid ometi on need loomult nii mässumeelsed ja võivad tekitada meeletut kahju. Tuli sümboliseerib midagi ülimat, millele ei oska ma isegi seletust leida...kuid aeg-ajalt on lihtsalt hea aeg maha võtta küünla v millegi muu leeki silmates. Mulle ülla tulles, võite eest leida väga erinevas värvitoonis ja kujus küünlaid, see on tõestus minu tulelembusele...
Kunagi ma lugesin kuskilt ajakirjast, et minu aastas ja tähtkujus sündinud inimesed on  tuleinimesed...võib-olla siit ka seletus...
Anyways hankige koju palju küünlaid!!!!!

No comments:

Post a Comment