Monday, March 8, 2010


Ilusat Naistepäeva kõigile naissoo esindajatele!
Minu päev algas nii nagu enamus neist, tunnike kulub selleks et üldse maast lahti ajada ja kui ma sellega lõpuks hakkama saan, siis lausa jooksen kohvimasina taha piima vahustama, et hommikust Cafee Lattet nautida ja päev ametlikult sisse pühitseda. Pärast mõningaid hommikusi toimetusi pidin autole hääled sisse ajama ja kooli ruttama (olin ju niigi oma 1 tund hiljaks jäänud)Kooli jõudes üritasin vaikselt klassiruumi vajuda, et mitte mingit tähelepanu tõmmata, kuna mul ei olnud aga päeva teemast aimugi, siis lasin end Jaanal toimuvaga kurssi viia...Järgnevalt tutvusin taskute õmblemisega, st. erinevate variantidega taskute õmblemiseks. Selle kõrvalt õmblesin oma praegu pooleli olevale projektile (nööpidest korsetile) korsetiluu tunnelid, et saaksin nööpide pealeõmblemisega tegeleda. Minu üllatuseks oli kell aga kiirelt edasi liikunud ja selleks et kõik toimetused tehtud saaksin enne õhtust tööd, oli aeg liikuma hakata...

Järgmine peatus- Vanaema juures.
Naistepäeva meeleolus jõime tassi kohvi ning jagasime paari päeva muljeid. Samuti pidin mõnevõrra tal tujutõstja olema, sest homne silmaopp oli tal närvid lakke kiskunud. Teda lohutades jagasin paar lohutavat sõna ning embbust ja seadsin tee lõpuks kodupoole. Lõpuks....Selleks hetkeks oli see ainukekoht, kus olla tahaks, tõesti. Kohale jõudes pidin muidugi arvestama näljase mehega ning pühendasin veel pool tunnikest enda lihaste pingutamiseks, kui aga see valmis, siis võisin lõpuks oma pooleks tunniks voodisse langeda ja seda ma ka tegin.
Samuti ootas mind kodus imeilus roos-mis oli musi poolt meeldiv üllatus. kes oleks osanud arvata?:)
lõpuks pidin end taas Barclay hotelli vedama, mis ka polnud isegi paha variant, sest igava vahetuse asemel ootas mind ees mõnus õhtu hea veni ja seltskonnaga. Õhtused plaanitudtoimetused arvuti taga ning korsetiga nokitsemine jäi muidugi sinnapaika a mis sellest, kõik ei peagi alati nii plaanipärane olema!

alljärgnevalt mõned pildid minu päevast. NB!pildid pole vb kõige kvalitseetsemad, sest on tehtud  iPhonega .

2 comments:

  1. Mus, kas sa õpid kuskil õmblemist?

    ReplyDelete
  2. jep kallike, kuidas sa ei tea:D ma ju rääkisin sulle kunagija kutsusin sindki:P

    ReplyDelete